Az EduLingua folyóirat 2. évfolyamának 1. száma
EduLingua Volume 2 Number 1
TANULMÁNYOK/ARTICLES
Robin Lee Nagano – Edit Spiczéné Bukovszki: Doctoral students’ perspectives on academic publishing pp. 1-14 DOI:10.14232/edulingua.2016.1.1
Katalin Doró: To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software pp. 15-26 DOI:10.14232/edulingua.2016.1.2
Barta Andrea – Varga Éva Katalin: Egy hagyományokkal szakító új orvosi latin tankönyv koncepciója pp. 27-36 DOI:10.14232/edulingua.2016.1.3
Balogh Erzsébet: Tanítási gyakorlat másként: Átvezetés az egyetemi mikrotanításból az iskolai tanítási gyakorlatba pp. 37-48 DOI:10.14232/edulingua.2016.1.4
SZEMLE/REVIEWS AND REPORTS
Erzsébet Balogh: Annus, Irén (ed.): European encounters: Language, culture and identity. (2015). Szeged: JATE Press. pp. 53-55 DOI:10.14232/edulingua.2016.1.5