EduLingua 2016_1

Az EduLingua folyóirat 2. évfolyamának 1. száma

EduLingua Volume 2 Number 1

 

TANULMÁNYOK/ARTICLES

Robin Lee Nagano – Edit Spiczéné Bukovszki: Doctoral students’ perspectives on academic publishing   pp. 1-14  DOI:10.14232/edulingua.2016.1.1

Katalin Doró: To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software   pp. 15-26   DOI:10.14232/edulingua.2016.1.2

Barta Andrea – Varga Éva Katalin: Egy hagyományokkal szakító új orvosi latin tankönyv koncepciója   pp. 27-36   DOI:10.14232/edulingua.2016.1.3

Balogh Erzsébet: Tanítási gyakorlat másként: Átvezetés az egyetemi mikrotanításból az iskolai tanítási gyakorlatba   pp. 37-48            DOI:10.14232/edulingua.2016.1.4

SZEMLE/REVIEWS AND REPORTS

Erzsébet Balogh: Annus, Irén (ed.): European encounters: Language, culture and identity. (2015). Szeged: JATE Press.   pp. 53-55             DOI:10.14232/edulingua.2016.1.5