EduLingua 2024_1

Az EduLingua folyóirat 10. évfolyamának 1. száma

EduLingua Volume 10 Number 1

TANULMÁNYOK/STUDIES

Andrea Marton: Dynamic approach in measuring foreign language anxiety in the case of interpreting students using the idiodynamic method

pp. 1-20

DOI: 10.14232/edulingua.2024.1.1

Katalin Doró: Hungarian supervisors’ perceptions of international doctoral students’ linguistic and professional preparedness

pp. 21.40

DOI: 10.14232/edulingua.2024.1.2

Bakti Mária – Orosz-Martins Andrea Erzsébet: A történelem tantárgyhoz kapcsolódó kétnyelvű szaktárgyi műveltség a NAT- és a KER- deskriptorok tükrében az általános iskola 5-8. évfolyamain

pp. 41-58

DOI: 10.14232/edulingua.2024.1.3

Bajnóczi Beatrix – Doró Katalin – T. Balla Ágnes: Az Edulingua folyóirat 10 éve: Publikálási tapasztalatok és trendek változásai

pp. 59-66

DOI: 10.14232/edulingua.2024.1.4

A teljes 10/1-es szám elérhető innen. The full 10/1 issue is available from here.