EduLingua 2023_1

Az EduLingua folyóirat 9. évfolyamának 1. száma

EduLingua Volume 9 Number 1

TANULMÁNYOK/STUDIES

Doró Katalin: Retorikai szerkezet és igehasználat angol absztraktokban: Magyar és nemzetközi nyelvészeti cikkek összehasonlítása

DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.1

Csenge Aradi: Strategy use and self-perception in L2 academic reading: Measuring English majors’ reading strategy using the think-aloud protocol

DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.2

Thi Hoan Vuong: An exploratory study on the questionnaire measuring EFL teachers’ attitudes towards information and communication technology (ICT) integration in primary school classrooms

DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.3

Dina Al-Madanat: A contrastive analysis of emotions and thoughts across Arabic and English as foreign languages in narratives written by bilingual Jordanian university students studying in Hungary

DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.4

A teljes 9/1-es szám elérhető innen. The full 9/1 issue is available from here.