Az EduLingua folyóirat 9. évfolyamának 1. száma
EduLingua Volume 9 Number 1
TANULMÁNYOK/STUDIES
Doró Katalin: Retorikai szerkezet és igehasználat angol absztraktokban: Magyar és nemzetközi nyelvészeti cikkek összehasonlítása
DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.1
Csenge Aradi: Strategy use and self-perception in L2 academic reading: Measuring English majors’ reading strategy using the think-aloud protocol
DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.2
Thi Hoan Vuong: An exploratory study on the questionnaire measuring EFL teachers’ attitudes towards information and communication technology (ICT) integration in primary school classrooms
DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.3
Dina Al-Madanat: A contrastive analysis of emotions and thoughts across Arabic and English as foreign languages in narratives written by bilingual Jordanian university students studying in Hungary
DOI: 10.14232/edulingua.2023.1.4
A teljes 9/1-es szám elérhető innen. The full 9/1 issue is available from here.