EduLingua 2022_1

Az EduLingua folyóirat 8. évfolyamának 1. száma

EduLingua Volume 8 Number 1

TANULMÁNYOK/STUDIES

Marja-Leena Niitemaa: Cohesion in Finnish EFL essays: Digital analyses and observations on the use of online sources

DOI: 10.14232/edulingua.2022.1.1

Karina Baranyi-Dupák: Pronunciation and accent-related beliefs, views, and experiences of future teachers in Hungary

DOI: 10.14232/edulingua.2022.1.2

Balogh Erzsébet: A nyelvtanári pálya Magyarországon tanár szakos hallgatók nézőpontjából

DOI: 10.14232/edulingua.2022.1.3

T. Balla Ágnes – Dégi Zsuzsanna: Egy ideális angol óra – ahogyan a tanárképzős hallgatók látják

DOI: 10.14232/edulingua.2022.1.4

A teljes 8/1-es szám elérhető innen. The full 8/1 issue is available from here.